Club de lectura de literatura juvenil pel professorat

Centre: INS Mediterrània

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector.

Etapa: ESO, Batxillerat.

• Fomentar la lectura entre el professorat.
  • Donar a conèixer nous llibres entre el professorat adreçats a les edats que corresponen al centre.

Una de les novetats d’aquest curs ha sigut la creació, des de la biblioteca, d’un club de lectura adreçat al professorat del centre.

Hi han participat una dotzena de professors i professores del centre, durant les tres sessions que s’han realitzat al llarg del curs, una per cada trimestre.

La particularitat del club era que la selecció dels llibres llegits són novel·les juvenils i són títols que formen part del fons de la biblioteca, per tant són llibres que malgrat estiguin adreçats a un públic jove com són els nostres alumnes, no vol dir que no puguin ser d’interès i de plaent lectura per als adults.

Les tres lectures que s’han realitzat han sigut tres novel·les diferents, de diferents temàtica però que han donat molt de joc,molts temes de debat i moltes converses interessants.