Job shadowing a la Pateniemen Koulu (Oulu, Finlàndia)

Aquesta setmana les mestres de les escoles Àngels Alemany i Boris (Lloret de Mar) i Mas i Perera (Vilafranca del Penedès) i la tècnica docent del Programa de biblioteques escolars Mar Font estan desenvolupant un Job shadowing a l’escola Pateniemen, de la ciutat d’Oulu, a Finlàndia, dins del projecte 22 del consorci CETE+ del departament d’Educació, equip de biblioteques escolars:

“Un país i un municipi que aposten per la lectura i el treball en xarxa biblioteca pública i biblioteca escolar”. (Foix Ortiz, escola Mas i Perera).

Els desitgem que aprenguin molt!

#erasmusbescat #ErasmusPlus