DENIP 2024 Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Un any més, hem celebrat el DENIP, el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, amb l’alumnat de 5è de tots els centres educatius del Vendrell.

Cada escola ha treballat i descobert un personatge i la seva relació amb la Pau.

Yasmina Cànovas, la qual enguany ha estat nominada al Premi Nobel de la Pau, ha conduït l’acte, transmetent a l’alumnat com acostar-nos a la pau amb les accions més senzilles i quotidianes.

Dos representants de cada escola han desplegat una pancarta amb la imatge seu personatge mentre la Yasmina en describia els seus actes i frases envers la Pau.

Les nenes i els nens han escrit un missatge de Pau, el qual s’exposarà en diversos espais del Vendrell.

Per finalitzar l’acte s’ha interpretat la cançó Al País Blanc, del Petit Taller de Cançons.

#denip2024 #ceegarbí #escolapaucasals #escolaàngelguimerà #escolaàngelsgarriga #escolamartamata #ieàngeldetobies #iecomaruga #sagratcorvendrell