Aquí trobarem les aportacions que han contribuït a la XXVIII Jornada de reflexió Un nou present educatiu.
- El Consell d’Educació de Catalunya
- Web institucional del CEC
- XXXI Jornada de reflexió. De l’abandonament educatiu a les oportunitats per a tothom
- XXX Jornada de reflexió “Coeduquem per una societat més igualitària”
- XXIX Jornada de reflexió. L’ús del català a l’educació.
- XXVIII Jornada de reflexió. Un nou present educatiu
- XXVII Jornada de Reflexió. El temps a l’educació
- Fòrum d’FP i orientació
- Alta d’usuaris a Consescat
1 comentari
Deixa un comentari Cancel·la les respostes
Nodes
-
Active fa 10 mesos, 2 setmanes
-
Active fa 1 any, 5 mesos
-
Active fa 1 any, 8 mesos
-
Active fa 2 anys, 4 mesos
Articles recents
Comentaris recents
- Sílvia Moragues en Reflexions de Marina Garcés. Com volem ser educats?
- Silvia Moragues en Anna Simó s’acomiada del Consell Escolar de Catalunya
- Karla en Recull d’aportacions dels Grups de discussió Un nou present educatiu
- Jaume Forn i Rambla en Mapa de reflexions #UnNouPresentEducatiu
- Josep Maria Turuguet Salgado en Reflexions de Marina Garcés. Com volem ser educats?
1778281
Un tema que ens ha ensenyat el període del confinament és que l’alumnat no apren el que els ensenyants volem sinó el que volen o poden assumir de la gran quantitat d’informacions que els donem. En definitiva, la cultura i el coneixement és allò que queda després d’haver oblidat tot el que hem après per obligació. I això està lligat a la vida que cadascú te, als interessos, ocupacions i motivacions.
Al marge d’això, l’escola ha de propiciar un creixement personal que no té cap vinculació amb els continguts curriculars. La persona es va fent en tots els entorns on conviu. Cal que l’entorn escolar sigui un facilitador d’aquest creixement, com ho és l’efecte exemplaritzant de tot el profesorat.