1. Jaume Forn i Rambla

Un tema que ens ha ensenyat el període del confinament és que l’alumnat no apren el que els ensenyants volem sinó el que volen o poden assumir de la gran quantitat d’informacions que els donem. En definitiva, la cultura i el coneixement és allò que queda després d’haver oblidat tot el que hem après per obligació. I això està lligat a la vida que cadascú te, als interessos, ocupacions i motivacions.
    Al marge d’això, l’escola ha de propiciar un creixement personal que no té cap vinculació amb els continguts curriculars. La persona es va fent en tots els entorns on conviu. Cal que l’entorn escolar sigui un facilitador d’aquest creixement, com ho és l’efecte exemplaritzant de tot el profesorat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *