Que fer en cas de robatori d’un ordinador PEDC

En tots els casos, s’ha de fer denúncia a comissaria.

• En el cas d’equips d’alumnat:
    • Cada incidència reportada a SAU ha d’incloure una denúncia on aparegui el SACE de l’equip.
    • Si el robatori es produeix fora del centre, la denúncia l’ha de fer la família de l’alumne/a a una comissaria de mossos d’esquadra, especificant el SACE o número de sèrie de l’equip sostret.
    • Si el robatori es produeix dins del centre, la denúncia l’ha de fer la direcció del centre a una comissaria de mossos d’esquadra, especificant el SACE o número de sèrie de l’equip sostret.
    • En aquest cas, NO cal tramitar cap TDS (Tràmit Digital de Sinistre).
    • Més informació a la pregunta freqüent Què s’ha de fer en cas de robatori?, de l’apartat Ordinadors d’alumnat.
  • En el cas d’equips docents
    • Cada incidència reportada a SAU ha d’incloure una denúncia.
    • La denúncia l’ha de fer el mateix docent a una comissaria dels mossos, especificant el SACE de l’equip.
    • En aquest cas, el centre ha d’adjuntar també el TDS (Tràmit Digital de Sinistre).
    • Més detalls a la pregunta freqüent Què s’ha de fer en cas de robatori?, de l’apartat Ordinadors docents.

⚠️ Si el robatori ha afectat equips del PEDC d’alumnes i equips del PEDC de docents caldrà obrir dues incidències al SAU, una per equips docents i una altra per equips d’alumnat.