Seminari en línia, AC i doble excepcionalitat

Seminari en línia. Les altes capacitats en el marc de l'escola inclusiva

Aquesta tardor, i amb motiu de la quarta commemoració de l’aprovació del Decret 150/2017, de 17 d’octubre, d’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema inclusiu, es tornen a engegar el Cicle de Seminaris en línia d’Educació inclusiva i el primer es centrarà en l’atenció educativa de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu derivades de les altes capacitats. Per aquest motiu, s’ha convidat a la Mónica Fernández Díaz, orientadora educativa de l’Institut Castellet de Sant Vicenç de Castellet i coordinadora del Grup de Recerca d’Altes Capacitats del Col·legi Oficial de Pedagogia de Catalunya.

Al seminari farem un recorregut des del concepte d’altes capacitats i les seves tipologies, com d’important és la detecció i com es du a terme, quines mesures educatives faciliten l’aprenentatge i desenvolupament de l’alumnat amb altes capacitat, per acabar destacant els resultats de la recerca documental publicada pel COPEC el curs passat sobre la doble excepcionalitat.

Connecta-t’hi!!