Principis per al disseny de formacions inclusives i amb perspectiva de gènere

Aquesta inforgrafia recull els principis que hem de tenir presents en la creació, disseny i elaboració de formacions, per tal que siguin inclusives i amb perspectiva de gènere. Aquests principis són vàlids per a totes les etapes educatives.
Aquí us adjuntem la Llegeix més»

Modificació de la Llei 5/2008, del dret de les dones i les nenes a erradicar la violència masclista

El passat desembre s’ha avançat en la legislació de l’abordatge de la violència masclista a Catalunya (per mitjà de la Llei 17/2020) que interpel·la, entre d’altres institucions, el Departament d’Educació.
Però com presenta la coeducació ja la Llei a 2008?
En el text de 2008, la Llei… Llegeix més»

Lego Braille Bricks

L’ONCE per mitjà de la col·laboració establerta amb el Grupo LEGO®, distribuirà el material anomenat LEGO® Braille Bricks, en concepte de donació permanent als centres educatius amb alumnat escolaritzat a segon cicle d’Educació Infantil i/o primer cicle d’Educació Primària, que rebi el suport des del Servei… Llegeix més»

Prevenció i detecció de la mutilació genital femenina (MGF) al sistema educatiu