El SIEI, una palanca de canvi cap a la inclusió

El passat 28 de juny es va celebrar la jornada de cloenda per a centres que incorporen un SIEI a la UAB.

El SIEI és una palanca de canvi que ajuda als centres a avançar cap a la inclusió i per fer-ho cal ampliar les mesures universals al centre. És en aquest tema, en el qual es va aprofundir a la taula rodona “els quatre pilars de les mesures i suports universals”. L’escola Xarau de Cerdanyola, l’IES Manuel de Montsuar i l’ESC Ítaca de Manresa ens van explicar el seu procés de transformació i les pràctiques que duen a terme per donar una resposta educativa de qualitat a tot l’alumnat. Us recomanem, doncs, que no us perdeu aquesta gravació de la taula rodona, on ens parlen de l’organització del centre, la personalització dels aprenentatges, l’orientació i la tutoria i l’avaluació, amb experiències reeixides, fruit de la reflexió pedagògica i d’un llarg recorregut.