Escolta els Pòdcasts de les JOrnades incluSIó

Us presentem un recull d’entrevistes que l’Asha Miró i la Gemma Cantoni, tècniques docents de la Direcció general d’Educació Inclusiva han fet als protagonistes de les JOrnades IncluSIó, ponents, alumnes i entitats, per tractar el tema de la inclusió des de diferents perspectives.

Podeu accedir a cada una de les entrevistes o escoltar-les totes seguides en aquests dos enllaços: 1a part i 2a part.

En l’elaboració dels pòdcasts hi han col·laborat els alumnes de l’INS Salvador Seguí, en Jonatan Sven ToroKovas com a membre representant de la TAPSEI d’alumnat i Ràdio Maconda de la Biblioteca Gabriel Garcia Márquez.

Benvinguda alumnes MEDCO Laia Asso Jesús Soldevila
Què esperem de les jornades d'Inclusió? Les entitats es presenten La veu de l'alumnat
Cecilia Simón Jordi Saurí Ignacio Calderón
Esther Miquel Presentació de la TAPSEI Alumnat Jornades inclusió