Lliurament dels premis del 40è Concurs Escolar ONCE

Imatge del 40 aniversari del concurs de l'ONCE.

El dimecres 10 d’abril de 2024 es van lliurar els premis als centres guanyadors de la 40a edició del Concurs del Grup Social ONCE. Un cop més, com és habitual curs rere curs, la Direcció General d’Educació Inclusiva del Departament d’Educació ha format part del jurat valorant els treballs de tots els centres participants i en l’acte de lliurament de premis autonòmics de Catalunya.

En aquesta edició sota el lema “4 dècades d’inclusió. Uneix-te a la història” convida els participants a crear una nova paraula que expressi la importància de la inclusió de les persones amb discapacitat en la societat actual. Aquesta paraula s’afegirà a «l’Inclusionari», el primer diccionari de la inclusió fet per nens i nenes, que busca abordar les necessitats actuals d’aquest col·lectiu mitjançant termes actualitzats i innovadors.

En aquesta edició han participat 19.296 alumnes coordinats per 536 docents de 494 centres educatius amb la valoració total de 107 treballs presentats en les categories A, B, C i E, estudiants de Primària, Secundària i Educació Especial, en la creació d’una paraula que expressi la necessitat actual de les persones amb discapacitat.

Els guanyadors per categories són:

Categoria A (3r i 4t de Primària) Escola Joan Maragall

Treball guanyador categoria A, concurs de l'ONCE.

Categoria B (5è i 6è de Primària) Escola Montagut

Treball guanyador de la categoria B, del concurs de l'ONCE.

Categoria C (ESO i FP Bàsica) Escola Pia Santa Anna

Treball guanyador de la categoria C del concurs de l'ONCE.

Podeu veure els treballs guanyadors de les diferents comunitats autònomes en aquest enllaç.

Enhorabona a tots i totes!