Presentació del Pla les escoles lliures de violències

Jornada de presentació del Pla escoles lliures de violències

Amb molta il·lusió us comuniquem que el proper dia 9 d’abril, de 10h a 12h, es durà a terme la presentació del Pla de les escoles lliures de violències en format virtual, acte organitzat des de la Direcció General de Currículum i Personalització, i concretament des de la Subdirecció d’Educació Inclusiva. En aquest acte es dona el tret de sortida al Pla de les escoles lliures de violències, per tal de donar resposta a totes les situacions de violència en l’àmbit educatiu.

Serà una jornada acompanyada d’experteses en la temàtica on es presentarà la nova web app, una eina per denunciar situacions de violència, trencar el silenci i oferir ajuda especialitzada per a l’alumnat i tota la comunitat educativa.

La jornada s’emetrà pel canal de Youtube d’Educació i disposarem de xat obert per a comentaris, aportacions o dubtes.

Us esperem a la jornada, que desitgem sigui del vostre grat!