Primera mobilitat microconsorci d’educació inclusiva CETE+ ERASMUS+

Núvol de paraules: Inclusió, mesures universals, DUA

El MiniConsorci d’Educació Inclusiva (MCEI) que formem part del Consorci Europeu per la Transformació Educativa (CETE+) dins del programa ERASMUS+ iniciem la nostra primera mobilitat.

La setmana del 16 al 20 de maig, els 14 professionals seleccionats i les dues coordinadores que en formen part, realitzen la primera mobilitat en modalitat d’observació a centres educatius a Itàlia, un dels països europeus referents on tenen un bagatge i expertesa en el tema de la inclusió educativa i on la normativa, pel que fa a la inclusió, continua en constant evolució.

L’objectiu és poder transferir i implementar als nostres centres educatius les diferents pràctiques educatives inclusives dels centres d’acollida.

Participants de la mobilitat:

Esc. Abat Oliba,  Cornellà de Llobregat Scuola primaria Don Milani, Bolzano

Scuola primaria Alessandro Manzoni, Bolzano

Esc. Antònia Simó i Arnó,  Almacelles Scuola primaria Don Milani, Bolzano

Scuola primaria Alessandro Manzoni, Bolzano

INS  Francesc Ribalta,  Solsona Scuola secondaria di primo grado Leonardo da Vinci

Scuola secondaria di primo grado Ugo Foscolo,  Bolzano

Esc. Llebetx Istituto Comprensivo Rita Levi Montalcini primaria,  Missaglia
INS Constantí, Constantí Istituto Comprensivo Rita Levi Montalcini secondaria,  Missaglia
INS Baix a Mar, Vilanova i la Geltrú Istituto d’Istruzione Superiore Piero Sraffa,  Brescia
Es. Lacustària Istituto Comprensivo Borgosatollo,   Borgosatollo

Bon viatge!!