Trajectòries, guia de les mobilitats infantils a l’escola

Us fem arribar la guia educativa TRAJECTÒRIES, un recurs que dona a conèixer les mobilitats infantils a l’escola. La guia divulga els resultats d’una recerca realitzada per en Miquel Martorell, està il·lustrada per l’Ariadna Ramis i compta amb el suport de l’Associació Antropologies.

Migracions, desnonaments, viatges, canvis d’escola… ¿Què tenen a veure aquests fenòmens i de quina manera es manifesten a l’escola? A través de set històries narrades en primera persona, els i les protagonistes de les mobilitats infantils expliquen les seves experiències, somnis i reptes.

El recurs presenta vuit propostes d’activitats per treballar les mobilitats infantils a l’aula. Es tracta de tallers, dinàmiques i projectes de diferents durades i for­mats, que pretenen posar el fenomen sobre la taula i acompanyar els infants que viuen experiències de mobilitat.

La guia és una transferència de coneixement per a la comunitat educativa basada en la recerca i sense ànim de lucre. Si en voleu conèixer més detalls podeu contactar amb l’autor, en Miquel Martorell, per correu electrònic a miquel.martorell.faus@gmail.com.