Iniciem el Projecte 23 amb 4 nous centres

El Microconsorci d’Educació Inclusiva (MCEI), que forma part del Consorci Europeu per la Transformació Educativa (CETE+), dins del programa ERASMUS+ del 2020-2027, inicia el projecte 23 amb quatre nous centres educatius que s’incorporen al programa de la Unió Europea:

Planoficació Erasmus del 2021 al 2027

L’objectiu és impulsar programes d’innovació i projectes educatius, així com la internacionalització per esdevenir referents de qualitat i consolidar un sistema educatiu inclusiu que afavoreixi el desenvolupament personal i professional de la ciutadania, seguint els objectius CE 2027 i l’Agenda 2023 de l’ONU.

Centres educatius participants del MCEI:

Escola Fluvià, Barcelona Consorci d’educació de Barcelona
Escola Valldeflors, Tremp Lleida
Escola Puiggraciós, La Garriga Maresme Vallès Oriental
Escola Eugeni d’Ors, Valls Tarragona

El projecte implica la participació de professionals dels centres participants del MCEI a altres centres educatius acollidors i de referència d’altres països europeus en l’àmbit de l’educació inclusiva. Aquest equip està coordinat per dues persones del servei de mesures i suports per a la inclusió de la Direcció general d’Educació Inclusiva i tot sota el paraigua de la coordinació del Consorci CETE+.

Benvingudes i benvinguts!!