Valoració 2a edició de la JORNADA FP & EMPRESA

El 16 de febrer va tenir lloc la 2a edició de la JORNADA FP & EMPRESA: CONSTRUINT FUTUR, de forma presencial a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona i en streaming a través de l’enllaç.

El fil conductor de la jornada va ser el catàleg de serveis de la formació professional que s’ofereix des de la Direcció General d’FP del Departament d’Educació. Així mateix, a l’esdeveniment es va presentar un nou format del catàleg de serveis, en vídeo, titulat HOLA EMPRESA, amb el que es va posar en valor els diferents serveis que, des dels centres educatius, s’ofereix a les empreses.

La finalitat de la jornada i del propi catàleg de serveis és visibilitzar les diferents maneres de col·laborar i construir un futur on l’alumnat: evolucioni com a professional i com a persona, aprengui al ritme de la innovació i millori la seva ocupabilitat.

Més concretament, vam poder conèixer diversos casos d’èxit, així com diferents col·laboracions i sinergies  per part dels centres educatius i les empreses/organitzacions/entitats. Les diferents intervencions van ser:

• José Manuel García Trany, Director de desenvolupament de negoci de la direcció territorial de Caixabank a Barcelona.
  • Ponència PIMEC Joves: la col·laboració entre l’FP i les empreses en clau de futur: visió sobre les pimes com a origen i destí de la formació professional.
  • Presentació del nou projecte AlumniFP.

Aquestes Jornades permeten acostar-nos a noves iniciatives i projectes i que, de ben segur, ens seran inspiradors en el nostre dia a dia.

Per acabar, volem mostrar el nostre agraïment a totes les persones, empreses i entitats participants, així com les diferents persones responsables de l’organització de l’esdeveniment. Especial reconeixement a l’alumna en pràctiques Berta Quera Puyal.