AlumniFP

És un projecte impulsat per la Direcció General de Formació Professional per ajudar als centres a crear comunitats d’Alumni amb la finalitat de mantenir els lligams entre el centre educatiu i l’exalumnat, garantint la cobertura de les necessitats del col·lectiu i la millora de la seva competència professional. Així mateix, la Comunitat AlumniFP pretén ser el referent de l’exalumnat quant a la formació continuada i a la obtenció d’eines i recursos per afrontar les seves transicions professionals.

En aquesta pàgina trobareu diversos serveis com són el d’assessorament als centres, guia per crear una associació, formació, esdeveniments,  recull de totes les comunitats d’AlumniFP creades als centres d’FP Catalunya i altres serveis que poden ajudin els centres a generar entorns de desenvolupament i creixement professional, i de connexió amb la seva comunitat AlumniFP.

Si vols saber més del projecte o realitzar alguna consulta pots adreçar-te al correu alumnifp@xtec.cat