GEOMETRICAL PORTRAIT

L’exemple que presentem parteix d’un projecte GEP sobre Kandinsky. El projecte original es desenvolupa al llarg de nou sessions de treball. Per a l’adaptació a format virtual, però, s’ha triat només una activitat del projecte original. La tasca consistirà en dibuixar un retrat amb formes geomètriques i fer-ne després la descripció.

Per tal que l’alumnat pugui fer la tasca virtualment, es presenten en primer lloc els inputs que permeten activar els coneixements previs i aprendre la llengua necessària per dur a terme la tasca correctament. Es proporciona, en aquest sentit, l’accés a un vídeo que introdueix les figures geomètriques i un joc interactiu per consolidar la llengua que necessiten els alumnes. A continuació, es presenten les instruccions per fer l’activitat i es guia l’alumne pas a pas, facilitant-li suport lingüístic en tot moment mentre s’executa la tasca final. S’inclou també una llista de comprovació per tal que l’alumnat s’autoavaluï.

Guia per al docent

Material per l’alumnat