🚀🌟Invitació al III Catalunya Summit 🤙

Des de l’organització del Catalunya Summit, volem animar-vos a inspirar als vostres estudiants a participar en la emocionant Pitch Competition de la Tercera Edició del Catalunya Summit. Aquesta és una oportunitat fantàstica per a que els i les joves mostrin les seves habilitats en innovació i emprenedoria.

Per participar, els i les alumnes han de preparar un vídeo a hola@catalunyasummit.cat en català d’un màxim de 3 minuts presentant el seu projecte. En aquest vídeo hauran d’incloure aspectes com la idea, l’equip, els objectius, els mercat objectiu i els beneficis esperats. Per més detalls visiteu: Bases de la Pitch Competition.

🤫 Per cert, també hi ha grans premis. El premi del/s projecte/s guanyador/s serà de 500 € a repartir entre les persones de l’equip i per a la resta de finalistes hi haurà un regal molt inspirador.

👉 Inscriu al teu alumnat fent clic aquí.

Us encoratgem a animar al vostre alumnat a participar en aquesta emocionant oportunitat de donar vida a les seves idees i projectes, i a aprofitar aquesta oportunitat única per connectar amb altres joves amb inquietuds similars. La innovació és la clau per al futur i els joves són els i les que tenen les idees més fresques i innovadores. Hem de difondre el talent de Catalunya !

Teniu dubtes? Adreceu-vos a: ruben@catalunyasummit.cat

Us agraïm la vostra atenció i esperem veure els projectes que el vostre alumnat i exalumnat està desenvolupant el 27 d’abril a Vilafranca del Penedès.