Projectes innova , laboratoris 5g a la FP a Bilbao

El dai 30 de juny a les 9:15

Ens complau convidar-vos a un emocionant esdeveniment que estem organitzant a Bilbao. Es tracta de “Projectes Innova: Laboratoris 5G a la FP”. En aquesta jornada explorarem l’apassionant món de la tecnologia 5G i la seva aplicació a la Formació Professional. Serà transmesa en viu a través de YouTube, cosa que significa que podran unir-se des de qualsevol part del món i ser testimonis de les últimes innovacions al camp. Durant la jornada, tindrem l’oportunitat d’escoltar experts líders en l’àmbit de la tecnologia 5G i l’educació, que compartiran els vostres coneixements i experiències.

També podreu veure demostracions pràctiques de projectes innovadors que s’estan desenvolupant a Bilbao, amb la participació d’estudiants de Formació Professional. Aquesta és una oportunitat única per aprendre sobre les possibilitats que el 5G ofereix a l’educació, com pot transformar la manera com els estudiants adquireixen coneixements i com preparar-los per a les demandes del mercat laboral actual i futur.

Comencem l’emissió a les 9:15.

Així que marqueu els vostres calendaris i uniu-vos a nosaltres el dia de la jornada. Assegureu-vos de subscriure al nostre canal de YouTube per rebre totes les actualitzacions i no perdre aquesta increïble experiència.

Ens veiem a “Projectes Innova: Laboratoris 5G a la FP” a Bilbao!

Nos complace invitarlos a un emocionante evento que estamos organizando en Bilbao. Se trata de “Projectes Innova: Laboratoris 5G en la FP”.

En esta jornada, exploraremos el apasionante mundo de la tecnología 5G y su aplicación en la Formación Profesional. Será transmitida en vivo a través de YouTube, lo que significa que podrán unirse desde cualquier parte del mundo y ser testigos de las últimas innovaciones en el campo.

Durante la jornada, tendremos la oportunidad de escuchar a expertos líderes en el ámbito de la tecnología 5G y la educación, quienes compartirán sus conocimientos y experiencias. También podrán ver demostraciones prácticas de proyectos innovadores que se están desarrollando en Bilbao, con la participación de estudiantes de Formación Profesional.

Esta es una oportunidad única para aprender sobre las posibilidades que el 5G ofrece en la educación, cómo puede transformar la forma en que los estudiantes adquieren conocimientos y cómo prepararlos para las demandas del mercado laboral actual y futuro.

Así que marquen sus calendarios y únanse a nosotros el día de la jornada. Asegúrense de suscribirse a nuestro canal de YouTube para recibir todas las actualizaciones y no perderse esta increíble experiencia.

¡Nos vemos en “Projectes Innova: Laboratoris 5G en la FP” en Bilbao!

Compartimos con tod@s vosotr@s el enlace de youtube en el que emitiremos la jornada de mañana.
Comenzaremos la emisión a las 9:15.
Espero que sea de vuestro interés.