TENNDERS: La startup que uneix càrregues i camions

Un grup d’ex alumnes de l’eCAT bcn Institut Lluïsa Cura, han fundat una Startup que uneix càrregues i camions anomenada Tennders.

Tennders digitalitza els processos de compra de transport terrestre de mercaderies a la cerca d’una eficiència més gran. Una mena de Tinder per a xofers. Aquesta és col·loquialment la raó de ser de Tennders, una startup nascuda el 2021 a Barcelona i que l’any passat en el seu primer exercici complet, va assolir una factura de 7 milions d’euros. Enlloc de cites amoroses, com és el cas de Tinder, Tennders facilita l’enamorament sobtant entre càrregues i camions.

L’empresa emergent està constituïda per un equip de 42 persones de més de 10 nacionalitats. Operen entre Espanya i Polònia, donen servei a 25 països europeus, i entre els seus clients destaquen companyies com DHL i Biocamp. L’any passat van aconseguir una ronda de finançament d’1,26 milions d’euros amb el suport d’inversos com Grupo Andrés, Logística Campal, Mario Vidente, René de Jong i Kike Corral.

Teniu més informació aquí i aquí

Salutacions i felicitats als nostre alumnat emprenedor!

Joan Varela

Coordinador eCAT bcn Institut Lluïsa Cura

1. Anna Aparicio

Moltes felicitacions per la feina excel. lent, que us ha portat al’èxit i molta sort per al futur de la vostra empresa. Val molt la pena!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *