Comença l’unitat 2 de MOOC d’Activa FP ABP2: La guia tècnica de l’alumnat

Iniciem la Unitat 2 del MOOC ABP2 d’ActivaFP, la guia tècnica de l’alumnat. La metodologia ABP implica una nova forma d’aprendre, és fonamental que l’alumne es sentit acompanyat i informat en el procés d’aprenentatge, aquesta guia donarà resposta a aquestes necessitats.

La guia no ha de ser única, depèn del projecte i de la tipologia de l’alumnat, tot i això s’exposen uns punts indispensables que traslladat a la guia d’una forma clara i concisa ajudaran a l’alumnat ha sentir-se acompanyat durant el procés d’aprenentatge. A més s’ofereixen models i exemples.

En Toni Morant, coordinador de xarxa del programa ActivaFP i autor d’aquesta guia, ens la presentaran a l’esdeveniment del proper dimecres 2 de novembre a les 19:30  a través del canal de Youtube d’ActivaFP.

La tasca 2 et presenta un espai de reflexió sobre els teus instruments d’avaluació utilitzats i si aquests t’ajuden a aconseguir una avaluació justa i equilibrada.

Us animem a fer una ullada als portfolis i les seves tasques de la Lorena Del Estal i d’en Sergi De Gracia, esperem que us serveixi d’ajuda i a reflexionar sobre la vostra tasca i recordeu que les podeu compartir a través de les xarxes i del fòrum de discussió del curs. Recorda que estem a TwitterLinkedIn, Instagram, Telegram i al blog del curs mitjançant l’etiqueta #activaFPmooc.

Molts ànims! Ens trobem a les xarxes!