Competició de jardineria Catskills

L’institut Salvador Espriu de Salt ha estat l’amfitrió del concurs de jardineria Catskills, que entre ahir i avui ha reunit al Canal de Salt els millors estudiants d’FP de jardineria dels centres educatius catalans.

El 1r premi de la competició ha estat per l’institut de Jardineria i Agricultura les Garberes de Castellar del Vallès; l’institut d’Horticultura i Jardineria de Reus ha rebut el 2n premi; mentre que el 3r premi ha estat per l’institut les Salines del Prat de Llobregat. L’institut Salvador Espriu ha quedat en 4a posició; seguit de l’institut La Garrotxa d’Olot (5è premi); l’institut Rubió i Tudurí de Barcelona (6è premi); l’ECA Solsonès d’Olius (7è premi); l’EFP Quintanes de Les Masies de Voltregà (8è premi); EAF Casa Xifra de Santa Coloma de Farners (9è premi); l’institut Talaia de Calafell (10è premi) i l’institut La Bisbal de La Bisbal d’Empordà, que ha rebut l’11è premi.

Catskills és un campionat que s’organitza cada dos anys i consisteix en la construcció d’un jardí de 15 metres quadrats amb el material que proporciona l’organització. La cita ha tingut lloc en paral·lel al Fòrum Professional de Jardineria, organitzat pel Gremi de Jardineria de Catalunya. Els alumnes que han obtingut la medalla d’or participaran a l’Spainskills, la competició estatal, i posteriorment podran classificar-se per l’Euroskills i el Worldskills.

En aquesta ocasió  el sotsdirector Andrés Villena i el director del centre Salvador Espriu, el sr. Xavier Serra, el nou president del gremi, varen fer entrega dels diplomes de participació. Les empreses col·laboradores van entregar els premis corresponents als tres primers participants i l’obsequi a tots els participants.

11 centres participants.

@jardineriaagrariainsgarrotxa
@inslabisbal
@escolaefaquintanes