Inscripció a la 2a Mostra impulsfp

La 2a Mostra d’ImpulsFP aplegarà l’11 i 12 de maig per segon any consecutiu el talent i el valor de la Formació Professional a Catalunya: més de 40 bones pràctiques de docents de Formació Professional, projectes premiats en els diferents Serveis Territorials del Departament d’Educació de Catalunya i finalistes i premiats als millors projectes d’emprenedories i innovació de Catalunya.

Aquest esdeveniment online organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat amb el suport de Dualiza és una trobada que vol visibilitzar l’aportació social, econòmica i laboral dels alumnes i exalumnes d’FP.

Segons dades de l’Estudi del Departament d’Ensenyament, les persones graduades en cicles de formació professional a Catalunya tenen un percentatge d’atur molt inferior a la mitjana de desocupació juvenil.

Aquesta situació contribueix a l’increment de l’interès per a la Formació Professional per part de centres, professorat i alumnes com una gran opció de futur i de present.

Inscriviu-vos a la Mostra i descobriu el talent de l’FP. Ho podeu fer aquí: https://www.mostraimpulsfp.cat/