“It’s My Turn”, Esdeveniment que obre portes al mercat laboral de l’alumnat del Centre d’Estudis Politècnics.

It’s my turn ’21 *

En el transcurs d'aquests cinc anys, I'ts My Turn, ha anat incorporant noves estratègies de concepte i d'organització, adaptant-se als nous reptes i demandes de l'mercat laboral, assumint cada vegada més gran envergadura, i reafirmant la seva aposta per fer valer els talents futurs i contribuir així a la seva inserció laboral.

La plataforma en línia d'aquesta edició de I'ts My Turn, #SumemTalentt, estarà disponible al portal imt.politecnics.barcelona.

S'acosta el final de curs, i amb això, un dels esdeveniments més representatius de Politècnics: It 's my turn. Es tracta d'una fira de talents, que enguany compleix la seva cinquena edició, on el principal protagonista és l'alumnat de segon curs, dels diferents cicles formatius que s'hi imparteixen, i que es gradua de forma imminent.

En aquesta ocasió, el lema serà #SumemTalent, en referència a tres conceptes bàsics: talent, marca personal i inserció laboral, emmarcat en el context de la Formació Professional.

Per fer possible la celebració d'l'esdeveniment, el Politècnics compta amb una plataforma en línia preparada per albergar la presentació dels projectes de marca personal del seu alumnat, juntament amb un directori digital de portafolis permetent conèixer els perfils professionals d'alumnes i alumnes de diferents famílies professionals: Comerç i Màrqueting, Administració i Gestió, Hostaleria i Turisme, Informàtica i Comunicacions. A més, s'habilitarà un espai virtual de networking, propiciant la trobada entre empreses i autònoms de diferents àmbits d'interès, afavorint l'acostament, de primera mà, a el mercat laboral.

Per saber més: