INS Sabadell: Continuen els cursos de Certificats de Professionalitat

El passat dia 4 d’octubre vam començar a l’institut Sabadell dos CP’s amb 15 alumnes cada un.

Administració i disseny de xarxes departamentals (IFCT0410_CEN) Horari de tarda (15:00-20:00)

Operació en sistemes de comunicacions de veu i dades (IFCM0110_CEN) Horari de matí (8:30-13:30)

Si bé va costar una mica, finalment, es van començar amb 15 alumnes cada un dels CP’s. El seguiment de l’alumnat és força desigual. El curs del matí continua amb un seguiment d’alumnes força alt, però el curs de la tarda ha tingut un abandonament alt (col·locació, causes personal, malalties,…).

De fet, vam intentar fer un altre CP, però es va desistir per manca d’alumnat interessat, tot i tenir ja planificat els professors i distribució horària.

El dia a dia és “divertit” des del punt de vista organitzatiu.