Finalitza el SALÓ DE L’ENSENYAMENT 2024

D’acord amb les dades oficials publicades al web del Saló de l’Ensenyament, aquesta edició ha tancat amb més de 100.000 visitants, mantenint l’afluència rècord de l’any passat!

Respecte l’edició de l’any anterior, aquest va augmentar un 10% l’espai dedicat a la Formació Professional, i per primera vegada, hi van tenir presència els Certificats Professionals. Segons dades del servei d’orientació a l’alumnat del Saló de l’Ensenyament, la formació professional va encapçalar la majoria de les consultes amb gairebé un 40% del total.

Tots els/les professionals que us vam acompanyar, oferíem a l’alumnat, famílies, professorat i orientadors/es els recursos necessaris per ajudar-vos a triar la millor opció, informant-vos també de les novetats curriculars del curs 2024-2025.

Agrair també la visita de la Consellera d’Educació, el Director General de Centre Públics, la Directora General de Formació Professional, i altres càrrecs de la Generalitat per acompanyar-nos el primer dia.