INS Cendrassos: xerrada amb Grup Bon Preu

El passat 6 de març l’alumnat del Certificat de Professionalitat d’activitats administratives en relació  al client juntament amb l’alumnat de 1r GA, 1rAiF va assistir a la xerrada del President i director General del grup Bon Preu, Joan Font.

El senyor Font els va  explicar la importància i quin paper juga l’empresa dins la societat, entre altres temes. Va ser una xerrada molt interessant que l’alumnat va aprofitar molt. El senyor Font es va mostrar molt proper i va tenir la gentilesa d’atendre dubtes més específics al final de la sessió.

L’alumnat va estar molt satisfet de poder gaudir de la xerrada dins del MF d’Operacions Administratives comercials.