INS Comte de Rius: Endeguem el Certificat de professionalitat de nivell 2 de l’àmbit de PROCÉS QUÍMIC: QUIE0108.

DESTIL·LACIÓ D’UNA MESCLA ALCOHÒLICA.

El passat 20 d’octubre vam endegar el Certificat de professionalitat de nivell 2 QUIE0108 Operacions bàsiques de planta química.

Aquest Certificat el cursen 18 alumnes que estan en situació d’atur o inscrits al SOC com a demandants d’ocupació no ocupats.

Una de les unitats de competència que assoliran en finalitzar la formació és fer operacions de procés químic. Aquest divendres, en el marc de la UF0228_2: operacions unitàries i procés químic els alumnes han realitzat la primera de les 6 sessions pràctiques que dedicaran a l’operació unitària de DESTIL·LACIÓ. Al llarg d’aquestes sessions, els alumnes destil·laran una mateixa mescla alcohòlica amb diferents tècniques d’operació i en compararan els resultats obtinguts.

Imatge 1. Treballant amb diferents tipus de destil·lacions // Imatge 2. Rectificació amb columna de rebliment.

Finalment, per treballar i millorar les habilitats de comunicació i competències digitals, els alumnes exposaran, raonaran i explicaran als companys de curs els resultats obtinguts.