INS de l’Ebre: Inici del certificat de professionalitat SANT0108 Atenció sanitària a múltiples víctimes i catàstrofes

La setmana passada, al nostre centre es va iniciar el curs de certificat de professionalitat SANT0108 Atenció sanitària a múltiples víctimes i catàstrofes amb 19 alumnes.

L’alumnat rebrà una formació sobre com preparar i executar plans d’emergència, així com l’organització i el desenvolupament de la logística sanitària davant d’una emergència col·lectiva. També aprendran a aplicar tècniques de suport psicològic en situacions de crisi. Aquesta formació està impartida per professorat especialitzat del Departament d’Educació.