INS de Vic: Inici dels certificats SANT0108, INAD0108 i COML0110

Durant els darrers dies del mes de Desembre, l’Institut de Vic va iniciar el curs de certificat de professionalitat SANT0108: Atenció sanitària a múltiples víctimes i catàstrofes amb 15 alumnes.

L’alumnat rebrà una formació sobre com preparar i executar plans d’emergència, així com l’organització i el desenvolupament de la logística sanitària davant d’una emergència col·lectiva. També aprendran a aplicar tècniques de suport psicològic en situacions de crisi. Aquesta formació està impartida per professorat especialitzat del Departament d’Educació.

Cómo actúa un Sanitario en una Catástrofe? Formación Sanitaria

Aquesta setmana s’ha iniciat també el curs INAD0108: Operacions auxiliars de la indústria alimentària.

L’alumnat rebrà una formació sobre com realitzar les operacions de suport en la recepció i preparació de matèries primeres i auxiliars que intervenen en els processos productius, així com col·laborar en aquests i realitzar les operacions rutinàries i senzilles d’elaboració i envasat de productes alimentaris.

Envasado de alimentos: ¿Qué es y qué tipos existen? - Delsys

I en darrer lloc, el proper 22 de Gener, iniciem el curs de certificat de professionalitat COML0110: Activitats auxiliars de magatzem.

L’alumnat rebrà formació sobre com realitzar les operacions auxiliars de recepció, col·locació, manteniment i expedició de mercaderies al magatzem, prepara comandes de manera eficaç i eficient i manipular càrregues amb carretons elevadors.

5 consejos sobre cómo manejar carretillas elevadoras con total seguridad