INS Els Alfacs: Certificat professional de manteniment d’embarcacions d’esbarjo

Des del passat mes de novembre, a les instal·lacions del Port de l’Institut Els Alfacs de La Ràpita, s’està executant el certificat de professionalitat nivell 2: “Pintura, reparació i construcció d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo” aquesta formació forma part de la família professional de manteniment de vehicles.

El curs capacita i especialitza l’alumnat en el treballs de manteniment i reparació d’embarcacions amb fibra i pintura. És una formació principalment pràctica, on l’alumnat per equips està reparants barques de petit format. Amb aquesta formació l’alumnat que vulgui continuar la seva formació tindrà la convalidació dels mòduls de fibra i pintura del CFGM Manteniment d’Embarcacions d’Esbarjo.

A la finalització del mòduls de formació CEN i complementària, l’alumnat té la possibilitat de fer pràctiques en empreses del sector.