INS la Garrotxa posa en marxa un nou Certificat de Professionalitat de nivell 1 en l’àmbit de la Fabricació Mecànica

El passat 29 de novembre es van iniciar les accions formatives del Certificat de Professionalitat d’Operacions Auxiliars de Fabricació Mecànica (FMEE0108) a l’Institut la Garrotxa d’Olot.

Aquest curs és de 440 hores, que seran principalment pràctiques. Es porta a terme en horari de tardes, compta amb la participació de 17 alumnes i s’allargarà fins a juny de 2022.  Dóna formació ocupacional reconeguda en un sector amb molta demanda a la comarca per la qual cosa esperem una bona inserció laboral dels participants.

L’Institut la Garrotxa, ja compta amb l’experiència prèvia d’haver impartit els Certificats de Professionalitat ELES0208 i AGAO0108 en els àmbits d’electricitat i jardineria respectivament.

Alumnes del CP al taller de mecanització