A l’institut La Segarra de Cervera (Lleida) oferirem a partir del gener de 2023 un nou certificat de professionalitat de nivell 1 amb el títol de “Operacions auxiliars de serveis administratius i generals” amb un total de 430 hores lectives i 40 hores de formació en centres de treball.
Aquest certificat de professionalitat permet que les persones majors de 16 anys en situació d’atur puguin començar el seu itinerari formatiu com a tècnics auxiliars administratius.
Distribuir, reproduir i transmetre la informació i documentació requerides en les tasques administratives i de gestió, així com realitzar tràmits elementals de verificació de dades i documents són els principals objectius que te aquest certificat.
Les sortides professionals per l’alumnat del Certificat de professionalitat “Operacions auxiliars de serveis administratius i generals” són entre d’altres:
- Operadors/ores de central telefònica.
- Recepcionistes-telefonistes en oficines
- Empleats/ades de finestreta de correus.
- Classificadors/ores-repartidors/ores de correspondència.
- Auxiliar d’oficina.
Com veieu, aquest certificat és un excel·lent inici per tothom que vulgui començar a formar-se en les tasques administratives i una bona base per poder començar a treballar.
Teniu tota la informació del Certificat a www.inslasegarra.cat o trucant al telèfon de l’institut, 973530554