INS La Segarra. Operacions de xarxes departamentals

A l’Institut La Segarra de Cervera ja estem realitzant el Certificat de Professionalitat de nivell 2 d’Operacions de Xarxes Departamentals, en el que l’alumnat es forma com a tècnics en la instal·lació, configuració i manteniment de xarxes d’ordinadors.

Aspectes com la instal·lació de components de xarxes, muntatge d’armaris de telecomunicacions o resolució d’incidències en les xarxes, són alguns dels continguts que durant aquest mesos l’alumnat del curs estan aprenent.

La valoració que fem, tant l’equip docent com l’alumnat és molt positiva tant en quant a continguts i temari com en l’organització del curs.