INS Mollerussa: Inici CP d’ Activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria

El passat dia 22 de novembre es va iniciar el curs: “Activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria” a l’Institut de Mollerussa, dirigit a aturats i inscrits al SOC. La formació adquirida permetrà als alumnes aprendre a realitzar operacions auxiliars per la producció i manteniment de plantes en vivers i centres de jardineria, així com tasques de manteniment de jardins, parcs i zones verdes. Aquest curs també porta associades unes hores de pràctica en empreses col·laboradores i està previst que finalitzi al mes d’abril del 2.022, època de l’any favorable per l’entrada al mercat laboral.

Les classes del curs: “Activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria” són presencials i es realitzen en part a l’aula destinada a adquirir els coneixements teòrics, però també tenen una component pràctica important ja que el centre on es realitza, l’Institut Mollerussa, disposa d’unes instal·lacions adequades per aquesta formació i disposa de maquinària, eines i material de jardineria, d’un viver homologat i de professors del mateix centre amb una experiència dilatada.

En aquesta imatge podem veure com dos dels alumnes del curs estan finalitzant les tasques de soterrament de la mànega d’aigua i acoblament dels difusors que formaran part d’una instal·lació per regar la gespa que posteriorment s’hi sembrarà. Com es pot apreciar, el pes de la part pràctica combinat amb els coneixements teòrics adquirits fan que l’alumne assoleixi les competències del curs i pugui accedir al mercat laboral amb la garantia d’una sòlida formació i habilitats per realitzar les operacions d’implantació i manteniment del jardins, parcs i zones verdes.