Presentació dels CP’s a l’Escola del Treball de Barcelona

Dilluns 26 juny, a l’Escola del Treball de Barcelona es va dur a terme la primera reunió territorial del total de 8 reunions, programades per tot el territori.

Volem agrair a l’Escola del Treball de Barcelona que ens acollís per poder presentar als centres del Consorci i Barcelona comarques els certificats de professionalitat.

A la primera part de la sessió, es va fer un recorregut per les diferents gestions realitzades en altres convenis i es va presentar l’actual conveni 3, per això vam comptar amb la presència del subdirector general de programes i projectes de la direcció general de Formació Professional, Sr. Jose A. Andrés Villena; i el subdirector de programes del SOC, el Sr. Miquel Carrion.

Seguidament, ens van explicar els avantatges i requisits per impartir certificats de professionalitat als Instituts públics, la tècnica d’IntegraFP, la Sra. Carme Cerdà i el tècnic del SOC Sr. Carles Cubero, també ens van presentar un informe amb les necessitats formatives de la zona per famílies professionals.

Un agraïment especial al director de l’Escola de Treball de Barcelona, el Sr. José Luis Duran que ens va explicar de primera mà que ha significat pel seu centre impartir certificats de professionalitat, destacar la bona valoració que ens va fer.

Per últim, des de l’OT de Lesseps, la directora la Sra. Núria Cebrià, que es va mostrar col·laboradora per poder gestionar la derivació de candidats.

Moltes gràcies a tots i seguim per poder oferir una àmplia oferta formativa als nostres alumnes!