Projecte col·laboratiu INS Cendrassos i INS Montilivi: Ús de PCs rehabilitats

Aquest mes de maig culmina el projecte que ha estat duent a terme de manera col·laborativa l’alumnat dels CP de l’Institut Cendrassos i de l’Institut Montilivi, que porta per nom: Ús de PCs rehabilitats.

Aquest projecte ha comptat amb la participació de l’alumnat dels CP de:

• IFCT0309 Muntatge i Reparació de Sistemes Microinformàtics (Institut Cendrassos)
  • IFCD0112 Programació amb Llenguatges Orientats a Objectes i Bases de dades Relacionals (Institut Montilivi)
  • ADGG0208 Activitats Administratives en la Relació amb el Client (Institut Cendrassos)

El projecte ha consistit en la reparació d’uns equips vells que no funcionen i la seva connexió a la xarxa, la preparació d’un aplicatiu i la seva base de dades, per executar-ho via web i, finalment, la comprovació del bon funcionament dels equips informàtics i la utilització via web de l’aplicatiu desenvolupat.

L’experiència ha estat molt enriquidora per l’alumnat ja que han pogut veure la utilitat pràctica de les tasques realitzades a l’aula. L’alumnat l’ha valorada molt positivament.