Saló de l’Ensenyament: CERTIFICATS PROFESSIONALS

El Saló de l’Ensenyament és l’esdeveniment més important que celebra el Departament d’Educació del 13 al 17 de març a l’espai firal de Montjuïc. Durant 5 dies s’ofereix una informació de qualitat a l’alumnat que acaba l’ESO, i la resta de públic assistent, sobre l’oferta de més de 300 estudis post-obligatoris.

Aquest any, per primer cop, els Certificats Professionals tindran un espai als Estands del Departament d’Educació (Palau 2), amb l’objectiu d’apropar els CPs a la comunitat educativa (centres i alumnat).

Horari:

– De dimecres a divendres, de 9h a 17h.

– Dissabte, de 9h a 20h.

– Diumenge, de 9-14:30h.

Us esperem per resoldre tots els vostres dubtes.