INS Mollerussa: Treballs realitzats pels alumnes del certificat de professionalitat de col·locació de pedra natural

Des de l’Institut Mollerussa impartim, des del mes de novembre de 2021, el certificat de professionalitat de nivell 2 “Col·locació de pedra natural”.

Dins les pràctiques d’aquest curs s’està finalitzant un mur de pedra seca i  s’ha començat un mur de revestiment de pedra amb morter. Es tracta d’un curs molt pràctic on els alumnes aprenen les tècniques de paleta especialitzat en pedra natural, perfil molt demandat actualment ja que hi ha pocs tècnics amb formació específica en la matèria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *