INS Cendrassos: Empreses i Certificats Professionals

A l’Institut Cendrassos (Figueres) seguim endavant amb el Certificat Professional d’Activitats administratives en relació amb el client i el Certificat Professional de Muntatge i reparació de sistemes microinformàtics.

Dins els Certificats Professionals creiem que el contacte amb les empreses és necessari, i és per això que hem convidat:

• A l’alumnat del certificat d’Activitats administratives en relació amb el client, a assistir-hi a la xerrada del President i director General del grup Bon Preu, Joan Font. Aquesta activitat s’inclou dins el programa Escola i Empresa.
    A la xerrada, el director del grup Bon Preu ens ha explicat la importància de l’empresa dins de la nostra societat.

• A l’alumnat del certificat de Muntatge i reparació de sistemes microinformàtics, a assistir-hi al darrer Webmentors.
    WebMentors és la trobada d’empreses, docents, alumnat i professionals interessats en el desenvolupament Web.
    En aquesta edició vam comptar amb les ponències de Carlos Pérez (LogiRail), Oriol Bech (Hipsotech), Alex Ramón (Sw Hosting) i Marc García (Kodio).