Novetats d’inici de curs

Aprofitem la volta a l’activitat lectiva per desitjar a tots els Centres Educatius i alumnes un bon inici de curs escolar!

Aquest curs 2021-2022, a banda d’incorporar nous Centres Educatius que impartiran nous Certificats de Professionalitat, s’han creat dues Xarxes per acompanyar, donar suport i millorar la gestió dels cursos de Certificats de Professionalitat en Centres públics del Departament d’educació.

• XARXA 1: Centres educatius que ja tenen experiència en l’impartició de Certificats de Professionalitat
  • XARXA 2: Centres educatius que imparteixen per primera vegada Certificats de Professionalitat.

L’Objectiu del treball en xarxa és millorar el seguiment dels cursos de Certificats de Professionalitat aprofitant l’experiència d’anteriors planificacions i donar més protagonisme als Centres Educatius. Durant les reunions de la xarxa els participants trobaran un espai de comunicació a on es podrà intercanviar idees, experiències d’èxit i resoldre dubtes dels centres novells que participen per primera vegada. Els Centres que ja han participat en planificacions anteriors podran consolidar les seves gestions i realitzar altres tasques dirigides a la promoció i visibilització dels certificats de professionalitat.

Des de la Unitat IntegraFP, de Formació  Professional Ocupacional , us convidem a la participació de tots els Centres Educatius que participin en IntegraFP per cooperar i sumar sinergies!!!!