Atenció alumnat refugiat

És molt probable que, en les properes setmanes, alumnat provinent d’Ucraïna s’incorpori a les aules dels centres educatius de Catalunya, o que en el centre ja tingueu alumnat refugiat.
L’alumnat provinent d’una situació de conflicte bèl·lic.

• ha de superar les possibles barreres que dificultin el seu procés de socialització.
  • té el repte d’haver d’aprendre la llengua vehicular que li permeti accedir a l’aprenentatge.

Conèixer alguns aspectes de la llengua ucraïnesa,  proporcionar-los una bona acollida (tenint en compte el desenvolupament personal i social), conèixer  com fer l’aprenentatge accelerat de la llengua, conèixer com els hem d’avaluar….
La PADLET recull orientacions per la seva atenció.