Els criteris d’avaluació en el PI

La personalització dels aprenentatges i el tractament globalitzat dels continguts obliguen a situar el
focus del pla de suport individualitzat en els criteris d’avaluació que ajuden a l’assoliment de les competències bàsiques, en el benentès que, des del seu inici, la programació de centre i d’aula explicita la diversitat de formes de ser i d’aprendre de tots els alumnes.

En el cas dels alumnes d’origen estranger que s’incorporen tardanament per primera vegada al sistema educatiu a Catalunya un cop iniciada l’educació obligatòria, es poden utilitzar inicialment els criteris d’avaluació de llengua estrangera de primària com a criteris de referència per a l’elaboració del PI de llengua catalana i castellana. Un cop l’alumne hagi assolit el coneixement bàsic i comunicatiu de la llengua de la manera més intensiva possible, l’objectiu és que, com més aviat millor, els criteris de referència del seu PI siguin els de llengua catalana o castellana en els nivells que es consideri que són adequats al seu progrés en l’aprenentatge. 

Al mateix temps, es tindran que preveure les mesures i suports que s’hauran de preveure per al  procés d’escolarització de l’alumnat

Criteris avaluació PRI

Criteris avaluació ESO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>