Descriptors del Marc Europeu Comú de Referència (MERC)

Conèixer i fer ús dels descriptors del Marc Europeu Comú de Referència (MERC) A1, A2, B1 ens és molt útil per determinar les competències lingüístiques del l’alumnat que necessita un aprenentatge accelerat de la llengua o un suport lingüístic en les àrees o matèries del currículum.

Es molt recomanable que els docents de totes les matèries estiguin familiaritzats amb els valors de competència lingüística que proposa el MERC. Així podem identificar les necessitats dels alumnes quant a la dimensió lingüística de les activitats, si li hem d’adaptar els objectius i els criteris d’avaluació, si li hem d’oferir ajudes i bastides per poder fer les tasques d’aula.

A1, A2, B1

PRE A1falta