RETO FUTURO

The dreamweavers és el nom escollit per l’equip del PFI PTT Salt on destaquen els valors de responsabilitat, empatia i constància i que avui ja inicia la fase 1 d’Inspiració en el projecte Reto Futuro.

Un projecte on la generació d’idees de manera disruptiva és l’objectiu per canviar el món i en el que estaran participant els nostres alumnes amb l’equip docent i un facilitador de l’equip d’Imagine i un entrenador de Fundació Banc Sabadell, fins al mes de juliol.

En la fase o, a banda d’escollir nom de l’equip i els valors que el defineixen havien de dibuixar-se com es veien al 2030. Aquí teniu com es veu en Gubir”.

#pfiCAT #impulsFP