El PFI INS Ramon Turró de Malgrat participa al projecte Supernano

Reptes, reptes i més reptes. Tenim reptes cada dia a l’aula. El primer i un dels més importants és motivar els alumnes, crear interès, interès, no ho oblidem….interès en temps de pandèmia amb adolescents que es troben en situacions gens favorables.

Les situacions superen moltes vegades la normalitat més bàsica.

Com aconseguim crear interès? Com podem treure una estona el nostre alumnat de les seves situacions i que gaudeixin amb nosaltres? Amb projectes.

Supernano ha estat un èxit. Enrique i Jordi ens han fet gaudir, han arribat a explicar uns coneixements molt interessants d’una manera molt motivadora. Professores i alumnes hem après i hem gaudit.

Moltíssimes gràcies per proposar i crear projectes tant motivadors!!!

#pfiCAT #impulsFP