Microprojecte Sant Jordi PFI PTT Manresa

El dijous 22 d’abril al matí, els alumnes del PFI Pla de Transició al Treball de Manresa, del perfil de Vendes i Atenció al públic, van posar una paradeta al pati interior del CIO (Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació)  per vendre roses i punts de llibres fets per ells mateixos, amb motiu de la celebració de Sant Jordi.

Aquesta activitat final de decoració, preparació de l’espai de venda i atenció al públic, és la part final d’un Projecte on els alumnes han dissenyat des dels cartells per fer la difusió, fins als punts de llibre, les roses, l’embolcall de les mateixes i tota la decoració temàtica.

Sens dubte va ser un matí molt distès i productiu pels alumnes. Molt bona feinaa!

#pfiCAT #impulsFP