Dia de la mare terra al PFI-PTT Terrassa

El passat dijous 22 d’abril el PFI-PTT de Terrassa va realitzar l’acte final del seu projecte integrat. Van oferir tapes elaborades per l’alumnat d’auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració amb productes ecològics i de proximitat. Les magnífiques tapes, es van mostrar en un “Food Truck”, ubicat dins l’espai a l’aire lliure de l’Edifici  Els TELERS, que acull un conjunt de pisos municipals i un Casal adreçat a la tercera edat, entre d’altres serveis per a la Gent Gran.

El carro “Food Truck”  ha estat  construït per l’alumnat  del curs d’auxiliar en treballs de fusteria i instal·lació de mobles amb  fustes i materials reciclats.

Al llarg del trimestre l’alumnat dels dos perfils professionals han realitzat diferents activitats relacionades amb la cura del planeta, la finalització de les quals es va fer coincidir amb la celebració del Dia Mundial de la Mare Terra.

Molt bona feina!!!

#pfiCAT #impulsFP