Formació per part de l’empresa Control Group

Els alumnes del PFI-PTT de Manresa, del perfil Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic durant el mes de maig i juny han rebut formació per part de David Quevedo, un dels directors comercials de Control Group.

Control Group és una empresa amb seu a Sant Fruitós de Bages i amb filials a Madrid i Barcelona i en cinc punts més de la geografia catalana, amb més de quaranta anys d’experiència, que ofereix solucions empresarials relacionades amb programari, impressió, gestió i processos documentals, serveis gestionats de llocs de treball, entre d’altres.

Quevedo, utilitzant el mètode de la conversa i la identificació de paraules i processos claus en el procés de la venda, va aportar la seva experiència, participant en una formació més pràctica dels joves.

Les tres sessions de formació, van ajudar a fer que els joves sabessin analitzar les seves capacitats, interessos i recursos propis i que coneguessin directament el món laboral, les professions existents i els requeriments i recursos per accedir a un lloc de treball.

En una última i quarta sessió els alumnes van poder visitar les instal·lacions de l’empresa de Sant Fruitós de Bages, per conèixer de primera mà alguns dels temes que havien
 tractat prèviament a l’aula.

David Quevedo, també va assessorar els alumnes en alguns punts del seu Projecte Integrat, que es basava en la creació d’una marca i la seva botiga digital, per això el dia de la presentació final, va assistir com a «jurat especial» per donar una visió empresarial, que va donar un valor afegit extra al Projecte.

Ha estat una experiència enriquidora on els alumnes es van endur una impressió molt positiva de tota la formació amb l’empresa Control Group.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP