El PFI de l’Institut Mollerussa visita el Museu de l’Aigua de Lleida

El passat dia 14 de juny de 2022, els alumnes i professors del PFI d’Auxiliar de muntatges d’instal·lacions elèctriques d’aigua i gas, de l’Institut Mollerussa, vàrem realitzar a mode d’activitat de final de curs una Visita Cultural al Museu de l’Aigua de Lleida (Campament de la Canadenca).

Al campament de La Canadiense, que  acull la seu central del Museu de l’Aigua, van poder visitar:

• L’exposició “La força de l’aigua. El Dr. Pearson i les obres de La Canadiense a Lleida”, que explica la construcció del canal de Seròs, la importància cabdal que va tenir per a Lleida i els fonaments de la hidroelectricitat.
  • L’espai de memòria “L’aventura hidroelèctrica dels enginyers de La Canadiense a les Terres de Lleida”, recrea el despatx dels antics enginyers i acull diverses peces procedents d’instal·lacions hidroelèctriques.
  • L’exposició “Aigües del món, un món d’aigües”, que mostra la col·lecció d’aigües envasades d’arreu del món aportades per persones viatgeres de Lleida, i que ens fa reflexionar sobre la importància de l’aigua per als éssers vius

Des d’aquí tots els alumnes volen agrair l’atenció mostrada per part del personal del museu en totes les explicacions mostrades durant la visita, i valorem positivament la experiència de la visita al museu.

Sortida Museu de l'Aigua PFI INS MOLLERUSSA

#pfiCAT #impulsFP #SomFP